torstai 3. helmikuuta 2011

Arkipäiviä

Ollut ihan tavallisia päiviä nyt täs, et oon mennyt tettiin aina 10 ja pääsyt vähän vaille 16, et kerkeen tasan bussiin:D Mut onneks aina aamulla ollut bussi seuraa kun julle on aina mennyt samal bussil:) Oon saannut tehä nyt paljon enemmän rossossa, et oon pilkonnut kaikkii aineksii ja pullottanut kastikkeita yms. Kyl rosso on hyvä paikka tetille et ne työn tekiät on ollut tosi kivoja:) Ja kun kuuntelee muitten juttuja tetti paikoista nii kyl rosso vie! Jollain on vaan yks tauko tai sit joku 15 minsan, mul on kans yks tauko ollut per päivä , se on ollut se ruoka tauko, mut saan pitää sen melkein tunnin aja ja saan syödä siel niit ruokia! Oon ollut ihan täynä melkein joka päivä kun niitä syö, kun niist täyttyy paljon enemmän,kun jostain kouluruosta tai mäkkärin! Ja oon sannut nukkua joka päivä 8! AAA... on tehnyt kyl hyvää nukkua niinn pitkää, kun koulu aamusin saa nukkua vaan 7!
Jee tänää alkaa IDOLS , saa taas kattoa kun ne jotkut on niin paskoja siel, saan kyl hyvät naurut;) 
ps.  onneks huomen on viikonloppu, ootan sitä kyl ihan sikana!
Nyyh , mun ripsien kääntäjän se muovi juttu siit välist on hävinnyt! Pitää varmaa ostaa uus kääntäjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti